До уваги українських видавництв, редакцій періодичних видань, науковців – істориків, політологів, виробників оригінальної української продукції, представників ЗМІ!
Запрошуємо взяти участь у спільній благодійній культурній акції «Мистецьке коло».
Організатори:
- Музей Івана Гончара
- Історичний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка
- Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів
Місце проведення: Музей Івана Гончара, м. Київ, вул. Лаврська, 19
Дата – 7, 8 лютого 2015 року
Час роботи фестивалю з 11:00 до 20:00
Офіційне відкриття фестивалю 7 лютого об 11 годині
Ідея фестивалю – зібрати українських видавців, авторів, художників, науковців, музикантів, майстрів, культурних діячів в одному мистецькому просторі з метою багатокультурного спілкування, знайомства з молодими авторами, популяризації українського культурного продукту. Фестиваль надасть можливість молодим талановитим поетам, прозаїкам, науковцям, майстрам презентувати себе та свою творчість на презентаційному майданчику.
В рамках фестивалю учасникам та гостям фестивалю пропонується:
- презентаційний майданчик, на якому в режимі марафону відбуватимуться зустрічі з відомими митцями (виступи, лекції, презентації, дискусійні секції) та виступи-презентації авторів-початківців;
- дві дискусійні секції (07.03 – історично-політологічна секція, 08.03 – літературно-видавнича секція. Серед спікерів дискусійних секцій відомі політологи, історики, суспільні діячі, літератори, книговидавці);
- виставка-продаж видавничої продукції та оригінальних виробів народних майстрів;
- збір літератури в рамках благодійної акції «Читай на здоров’я!» – усі бажаючі можуть принести з собою чи придбати під час фестивалю книжки та передати для дитячих лікарень;
- презентація проекту «Книжкова шпаківня»;
- для маленьких відвідувачів дитяча кімната, де проходитимуть майстер-класи з народної творчості;
- друк та розповсюдження буклетів з творчими матеріалами заходу та авторськими роботами молодих митців.
Учасники фестивалю: автори, історики, етнографи, видавці, політологи, музиканти, народні майстри, виробники оригінального українського продукту.
З питань участі звертатися: Осмоловська Олена (067-3927783), Ігнатенко Ірина (067-7003206)
Заповнені заявки надсилати на електронну адресу: vcenter12@ukr.net та iryna_ignatenko@ukr.net
Запрошуємо до співпраці видавництв, редакцій періодичних видань, науковців – істориків, музикантів, політологів, виробників оригінальної української продукції, представників ЗМІ!
Концепція фестивалю
Вибір місця проведення фестивалю невипадковий. Музей Івана Гончара – це особливе місце в українському мистецькому середовищі, передусім, через те, що він не є та ніколи не був площиною, де зберігаються мертві музейні експонати. Ця легендарна скарбниця, утворена звитягою однієї Людини, завжди залишається живою та рухливою. І цей живий творчий організм розбудовується за дороговказами свого Засновника: надбання української культури мають бути відкритими для суспільства, висвітлюватися вповні, віднаходити своє спадкоємництво й розвиток у всіх сферах життя нації. Сьогодні, коли в масштабах країни виходять з темряви люди-творці, котрі воліють примножити красу та велич рідної землі, ці слова мають особливе значення. Саме творчі люди мають надавати приклад багатокультурного спілкування задля розвитку кожної людини, виходячи з власного історичного коріння та творчих уподобань.
Запропонований мистецький фестиваль має стати своєрідним містком між досвідченими діячами культури та мистецтва та молодими невідомими митцями, відкритим діалогом в умовах комфортної творчої атмосфери Музею Івана Гончара.
Формат заходу – фокус робиться саме на презентації молодих митців. Для цього обирається зручна локація у мистецькому просторі, де протягом усього фестивалю проходить презентаційний марафон. Молоді, невідомі широкому загалу автори представляють свої роботи, відстоюють власну точку зору, спілкуються з відвідувачами заходу. В марафоні також беруть участь відомі, досвідчені митці. Такий мікс молодості та досвіду робиться для більш цікавого та ефективного культурного або, як ми його назвали, багатокультурного спілкування.
Канва фестивалю – це виставка-ярмарок, на якому українські виробники, які популяризують національний культурний продукт та спеціалізуються на товарах hand made представляють свої вироби: видавці, автори, народні майстри.
Тривалість фестивалю – 2 дні (субота, неділя).
Дата проведення фестивалю – перша половина лютого – час, коли після новорічних та різдвяних свят існує певний фестивальний та виставковий вакуум.
Учасники презентаційного марафону обираються організаторами фестивалю, виходячи з ідеології та концепції заходу.
Під час проведення фестивалю передбачається друк та розповсюдження буклетів з творчими матеріалами заходу. Для цього учасники презентаційного марафону заздалегідь надсилають організаторам власні твори, обрані для представлення.
Один відгук