Музей Івана Гончара + 20: по два десятки звершень та пріоритетів

03 жовтня 2013 о 20:36 | Відбулося

З нагоди свого 20-ліття Музей Івана Гончара підготував список 20-ти своїх звершень (на скромне бачення працівників музею та його відвідувачів) та 20-ти пріоритетів на найближче майбутнє. Якщо маєте що додати, пишіть у коментарях нижче 😉

20 звершень

  1. еволюція з хатнього музею до національного центру: три Укази Президентів України
  2. історія, репутація, бренд, ідентичність та «видимість»
  3. особлива атмосфера гостинності, відкритості та демократичності
  4. лідерство серед інших музеїв
  5. освоєння унікального фізичного простору в центрі міста – пам’ятки архітектури XVIII та великого подвір’я
  6. цілісна (здебільшого відреставрована) збірка та подвоєння кількості експонатів (без державного фінансування)
  7. відкриття першої черги основної експозиції – 8 залів
  8. системні освітні, навчальні та промоційні програми, заходи
  9. студія народного вишиття, дитяча фольклорна школа, майстер-класи та гуртки
  10. дитячий фольклорний фестиваль «Орелі» та фестиваль «Кобзарська Трійця»
  11. мистецька експериментальна галерея
  12. музейна крамниця
  13. видавнича діяльність (гран-прі Міжнародного форуму видавців – альбом І.Гончара «Україна й Українці» (Львів, 2006), краще електронне видання – Компакт-диск «Звитяга одного життя» (Київський форум видавців, 2007), кращі музейні видання (Перший всеукраїнський музейний фестиваль, Дніпропетровськ, 2005))
  14. грант Міжнародного фонду «Відродження» (2002), гранти Фонду Ріната Ахметова «Розвиток України» (програма і3 – 2011, програма «Динамічний музей» – 2013–2014)
  15. он-лайн присутність і активність у соцмережах (кращий музейний сайт України за рейтингом ГО «Український центр розвитку музейної справи», один із перших українських музеїв на Google Art)
  16. програма комплексного вивчення аудиторій музею
  17. формування кола приятелів музею
  18. відданий справі колектив
  19. створення піклувальної ради
  20. потенціал і прагнення змін, відповідно до викликів часу.

20 пріоритетів:

  1. набуття лідерства у сфері традиційної народної культури
  2. ефективний менеджмент, привабливий програмний та інституційний маркетинг
  3. організаційні зміни – введення відділів маркетингу та розвитку
  4. створення стратегічного плану та введення довготривалого програмного планування
  5. зміцнення інституційної видимості й ідентичності на місцевому, національному та міжнародному рівнях
  6. розширення урядового, приватного та корпоративного спонсорства
  7. набуття фінансової стабільності та самодостатності
  8. динамічні, захоплюючі, довготривалі програми, розширення освітніх, навчальних і наукових програм
  9. доступність (фізична, методологічна й інтелектуальна) музейних приміщень і програм
  10. розширення соціально спрямованих програм
  11. системне поповнення збірки та створення належних умов її охорони та збереження
  12. захоплюючі, динамічні, цікаві, відвідувані інтерактивні виставки
  13. актуалізація музейної збірки та програм, зв’язок між культурною спадщиною і сучасною культурою та суспільством
  14. розвиток цільових аудиторій і збільшення загальної кількості відвідувачів
  15. збільшення та покращення послуг для відвідувачів
  16. розширення музейної «родини», кола приятелів музею, введення членства та залучення волонтерів
  17. активна фахова промоція виставок, заходів, подій
  18. розширення та «динамізація» експозиційних площ
  19. підвищення комфорту музейного простору
  20. висококваліфікований, самовідданий та дружелюбний колектив співробітників.
Share Button

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відгуки
Опитування

Ви писали писанки цього року?

Результати