26-27 березня 2013 року з 10:00 до 17:00 запрошуємо до Національного центру народної культури «Музей Івана Гончара» (м. Київ, вул. Лаврська, 19) на семінар Марії Влаху (Португалія) «КОМУНІКАЦІЯ У МУЗЕЯХ як інструмент для досягнення життєздатності».
Maria Vlachu_poster.pdf
Press-Release.doc
Workshop.Presentation_1.pdf
Workshop.Presentation_2.pdf
Культурні установи, зокрема музеї, є важливим місцем зустрічі, де мистецькі та культурні вияви «зустрічаються» із людьми, з якими вони намагаються «спілкуватися». Втім, у багатьох випадках постають значні труднощі у такій комунікації. Люди можуть вважати, що музеї є важливими, але при цьому більшість із них залишається осторонь цих закладів. У чому причина цього? Що насправді означають фрази «музей, відкритий для всіх» або «музеї існують для людей»? Які реальні наслідки таких концептів для музеїв, що прагнуть справдити ці очікування від них?
Водночас постає запитання, а яке майбуття музеїв без відвідувачів? Розгортаючи діяльність у надзвичайно конкурентному середовищі, перебуваючи частиною індустрії розваг, чи можуть музеї вижити, якщо публіка вважає їх нецікавими, незрозумілими і невідповідними їхньому життю? Чи можуть музеї розвиватися і ставати життєздатними, якщо люди не сприймають їх належно і не відвідують їх, а відтак і не залучені до їх діяльності?
Актуальний і доступний музей – це результат роботи всіх, хто самовіддано працює у ньому: від директора, який керує і приймає важливі рішення, до працівника, котрий продає квитки і першим зустрічає відвідувачів.
На цьому тренувальному занятті буде розглянуто комунікаційні інструменти для створення продуманих, ефективних і реалістичних стратегій, які можна адаптувати до потреб будь-якої організації, що дозволить музеям запропонувати кращі послуги і, таким чином, виконувати свою місію і вибудовувати більш стабільне, життєздатне майбутнє. У програмі семінару –розгляд таких тем, як культурна причетність: мотивації і потреби; культурна комунікація; фізична й інтелектуальна доступність; соціальні медіа; дослідження відвідувачів та інші.
Марія Влаху (м. Лісабон, Португалія) – фахівець з культурного менеджменту і комунікацій, магістр музеєзнавства. Захистила дисертацію на тему музейного маркетингу (Лондонський університет, 1994). Учасник Міжнародної літньої програми з арт-менеджменту Центру Кеннеді у Вашингтоні (2011–2013). Працювала директором з комунікацій у Муніципальному театрі Сан-Луїс і керівником комунікацій музейного комплексу «Павільйон знань» (Лісабон, Португалія). Член правління португальського національного комітету ІКОМ з 2005 року. Член-засновник GAM – Групи розвитку доступності до музеїв. Марія Влачу є головним координатором першого в Португалії дослідження на тему музеїв і літніх людей.
Вона – автор блогу «Musing on Culture» (Роздуми про культуру), де висвітлюються різноманітні теми культури, арт-менеджменту, вивчення аудиторій, а, особливо, музеїв. Її книга «Роздуми про культуру» вийшла у світ 2013 року..
Семінар – англійською мовою з послідовним перекладом українською.
Попередня реєстрація і отримання від оргкомітету письмового підтвердження на участь обов’язкові. Кінцевий термін реєстрації – 22 березня, 17:00.
Семінар відбудеться в рамках проекту Музею Івана Гончара «Актуальний Музей: стратегія динамічного розвитку» (проект «Динамічний музей» Фонду Ріната Ахметова «Розвиток України»).
На семінар формується фахова група до 30 осіб. Перевага надається музейним працівникам, котрі безпосередньо працюють у сфері, тема якої розглядається на семінарі, та зареєструвалися першими.
(044) 360-90-77, 288-92-68 / honchar_museum@ukr.net
Фоторепортаж
ВИДИВО
День 1
День 2
Один відгук