Завдання

Завдання проекту:

  • провести дослідження – вивчення існуючих моделей з метою адаптації до викликів ХХІ століття;
  • застосувати на власній практиці обрані й адаптовані до наших умов нові управлінські та комунікаційні технології, нові методи роботи з персоналом і відвідувачами;
  • впровадити кращі музейні стандарти «сучасного музею» для ефективнішої роботи усіх підрозділів;
  • навчитися підприємливості, випрацювати способи і стратегії виживання для досягнення фінансової стабільності;
  • запровадити в роботу планування (стратегічне, маркетингове, програмне, інтерпретаційне);
  • створити якісні програми, які даватимуть нові нетрадиційні форми навчання і досвіду, залучатимуть нових відвідувачів (спеціальні програми для дітей, студентів, митців, пенсіонерів та іноземців; перформанси і театральні постановки, дні відкритих дверей);
  • інтерактивні тематичні, інтерпретаційні періодично змінювані виставки з концентрацією уваги на історіях окремих предметів, зануренні у контекст не через детальну інформацію, а мультимедійні засоби;
  • випрацювати методи, важелі, прийоми, які допоможуть ефективно покращувати музей;
  • заохочувати до позитивних змін інші музеї шляхом професійного тренінгу, експерименту, дискусії, оцінки;
  • переосмислити роль музеїв у сучасну добу на власній практиці, власною командою, і випрацювати нове бачення розвитку організації та всієї галузі відповідно до світових тенденцій;
  • розширити сферу послуг;
  • впроваджувати нові інформаційні технології для стимулювання інноваційної творчості, розширення меж діяльності музею, збільшення його відкритості та доступності;
  • створення двостороннього контакту з відвідувачами, залучення їх до створення програм і виставок (інформаційний кіоск «скарг і пропозицій»);
  • надати форум для усіх цікавих ідей і передового досвіду для обміну ідеями і пошуку рішень для протистояння викликам часу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *