Завдання проекту:
- провести дослідження – вивчення існуючих моделей з метою адаптації до викликів ХХІ століття;
- застосувати на власній практиці обрані й адаптовані до наших умов нові управлінські та комунікаційні технології, нові методи роботи з персоналом і відвідувачами;
- впровадити кращі музейні стандарти «сучасного музею» для ефективнішої роботи усіх підрозділів;
- навчитися підприємливості, випрацювати способи і стратегії виживання для досягнення фінансової стабільності;
- запровадити в роботу планування (стратегічне, маркетингове, програмне, інтерпретаційне);
- створити якісні програми, які даватимуть нові нетрадиційні форми навчання і досвіду, залучатимуть нових відвідувачів (спеціальні програми для дітей, студентів, митців, пенсіонерів та іноземців; перформанси і театральні постановки, дні відкритих дверей);
- інтерактивні тематичні, інтерпретаційні періодично змінювані виставки з концентрацією уваги на історіях окремих предметів, зануренні у контекст не через детальну інформацію, а мультимедійні засоби;
- випрацювати методи, важелі, прийоми, які допоможуть ефективно покращувати музей;
- заохочувати до позитивних змін інші музеї шляхом професійного тренінгу, експерименту, дискусії, оцінки;
- переосмислити роль музеїв у сучасну добу на власній практиці, власною командою, і випрацювати нове бачення розвитку організації та всієї галузі відповідно до світових тенденцій;
- розширити сферу послуг;
- впроваджувати нові інформаційні технології для стимулювання інноваційної творчості, розширення меж діяльності музею, збільшення його відкритості та доступності;
- створення двостороннього контакту з відвідувачами, залучення їх до створення програм і виставок (інформаційний кіоск «скарг і пропозицій»);
- надати форум для усіх цікавих ідей і передового досвіду для обміну ідеями і пошуку рішень для протистояння викликам часу.