19 вересня в Музеї Івана Гончара після літніх канікул продовжила роботу навчальна програма «Актуальний Музей: стратегія динамічного розвитку» за підтримки Фонду «Розвиток України».
Лекція Трісії Едвардс на тему «Інноваційна творчість і винахідництво у музеях: уроки Spark!Lab» зацікавила понад 80 осіб, серед яких представники не лише столичних музеїв – великих і маленьких, а й заповідників у Переяславі, Батурині та Чигирині, районні музеї області. Приємно, що тема залучення дітей до процесів винахідництва і творчості не залишила байдужими навчальні заклади, включно Центру досліджень історії та культури східноєвропейського єврейства НаУКМА, Всесвітнього Конгресу Дитини, Конотопської школи мистецтв і Дитячої академії мистецтв. Приємно, що до теоретичної сесії долучилася група з двох десятків студентів кафедри музеєзнавства Університету культури та мистецтв.
Патрісія Едвардс, керівник освітнього підрозділу Центру вивчення винаходів та інновацій ім. Лемельсонів Смітсонівського Інституту в Національному музеї американської історії (Вашингтон, США) розповіла про розробку концептуальних основ навчально-освітніх програм та діяльності Центру Лемельсонів, інтерактивну винахідницьку лабораторіє для дітей та їхніх родин Spark!Lab, яка вперше вийшла за межі США до України, а нині впроваджується в Індії. Відвідувачі із перших вуст дізналися про успіхи і виклики цього експериментального освітнього майданчика, про ідеї та інструменти зміцнення творчого і винахідницького мислення у дітей в контексті музейних стратегій. На практичній сесії, яка продовжилася в Мистецькому Арсеналі, були апробовані прості інтерактивні вправи, які можна впроваджувати в музеях, дитячих освітніх і мистецьких закладах.
Відеоматеріал зустрічі, презентація та фоторепортаж – як і попередні матеріали комплексної навчальної програми проекту «Актуальний Музей» – у вільному доступі на сайті https://old.honchar.org.ua/dynamic/